.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل موسسه مالی و اعتباری صالحین منطقه شمال کشور ؛
70 درصد سپرده گذاران تعاونی وحدت تعیین تکلیف شدند
بانک مرکزی انحلال تعاونی اعتبار وحدت را به صورت قطعی اعلام کرده و کلیه تعهدات آنها را بر عهده کفیل آن که موسسه مالی و اعتباری صالحین است قرارداده و ضمانت اجرای آن هم بر عهده دستگاه قضایی قرار گرفته است بنابراین در آینده این کار به صورت رسمی و با نظارت دستگاه قضایی انجام خواهد شد .
 70 درصد سپرده گذاران تعاونی وحدت تعیین تکلیف شدند

بیش از 70 درصد سپرده گذاران تعاونی اعتبار وحدت تعیین تکلیف  شدند .
مدیر کل موسسه مالی و اعتباری صالحین منطقه شمال کشور با اعلام این مطلب گفت : با توجه به ابلاغیه بانک مرکزی مبنی بر تعیین و تکلیف سپرده های خرد از زمان قبول کفالت توسط موسسه تاکنون بیش از هفتاد درصد سپرده گذاران تا پایان فروردین ماه تعیین تکلیف شده مابقی آنها که مبالغ بیشتری در حساب خود سپرده گذاری نمودند برابر جدول زمانبندی که صورت پذیرفته است در هر ماه درصدی از سپرده خود را دریافت می دارند . 
جواد نقوی در گفتگو با شمال نیوز، با اعلام اطمینان به تمامی سپرده گذاران در تعاونی اعتبار وحدت مبنی بر اینکه پولهایشان پرداخت خواهد شد گفت جدول زمانبندی به گونه ای طراحی شده است که سپرده هایی با مبالغ کمتر در مدت زمان کوتاه تر و مبالغ بیشتر در زمان طولانی تر که حداکثر بین 8 الی 10 ماه می باشند کاملاً تسویه حساب خواهد شد . 

وی در ادامه به بحث پرداخت اقساط از سوی گیرندگان تسهیلات قرض الحسنه از تعاونی اعتباری وحدت اشاره کرد و گفت از آنجایی که تمام سپرده های موجود در این تعاونی دیداری بوده و مسئولان این تعاونی حدود پنج هزار میلیارد ریال سپرده هایی که از مردم جذب کرده بودند غالب آنرا تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نمودند و الباقی آن بابت تجهیز و راه اندازی شعب وحدت هزینه گردیده است . بنابراین لازم است وام گیرندگان محترم با پرداخت به موقع اقساط خود ما در باز پرداخت سپرده های هموطنانمان یاری رسانند .

به گفته مدیر کل موسسه مالی و اعتباری صالحین منطقه شمال قرار است به زودی بانک عاملی برای دریافت اقساط تسهیلات اعطائی اعلام شود تا مردم با سهولت و آرامش نسبت به پرداخت اقساط اقدام نمایند .
وی برنامه های موسسه صالحین برای صیانت و حفظ سپرده های مردم در تعاونی وحدت را شامل دو مدل عنوان نموده و گفت اول اینکه ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد سپرده گذارانی که سپرده خود را به موسسه منتقل نموده اند . سایر سپرده گذاران نیز در صورت تمایل می توانند با انتقال سپرده های خود به حسابهای سپرده سرمایه گذاری بلند مدت نزد موسسه مالی و اعتباری صالحین علاوه بر حفظ و صیانت سپرده ها از سود متناسب نیز بهره مند شوند و در زمان سررسید کلیه وجوه خود را دریافت دارند .

دوم اینکه سپرده های خود را به حساب پس انداز موسسه انتقال داده و طبق جدول زمانبندی اعلامی وجوه خود را دریافت دارند وی همچنین از قرعه کشی ویژه حسابهای وحدت که به لحاظ ترویج و گسترش فرهنگ قرض الحسنه توسط موسسه در نظر گرفته شده است خبر داد . که زمان برگزاری این قرعه کشی همزمان با میلاد امام علی (ع) صورت می پذیرد و جوایز آن شامل تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه خرید مسکن ، خودرو و یکسری جوایز بلاعوض خواهد بود .

بر اساس اظهارات این مقام ارشد در موسسه صالحین منطقه شمال ، بانک مرکزی انحلال تعاونی اعتبار وحدت را به صورت قطعی اعلام کرده و کلیه تعهدات آنها را بر عهده کفیل آن که موسسه مالی و اعتباری صالحین است قرارداده و ضمانت اجرای آن هم بر عهده دستگاه قضایی قرار گرفته است بنابراین در آینده این کار به صورت رسمی و با نظارت دستگاه قضایی انجام خواهد شد .

وی ادامه داد تمامی اموال تعاونی بر اساس توافق نامه ای که با حضور طرفین دو مجموعه ( اعضای هیئت مدیره وحدت و موسسه مالی و اعتباری صالحین ) نزد دادستان محترم مرکز استان گلستان تنظیم شده است باید به این موسسه واگذار شود . 

نقوی با اعلام اینکه هم اکنون تمامی شعب تعاونی اعتبار وحدت باز است و آرامش کامل بر آنها حاکم است گفت مراجعین می توانند طبق برنامه زمانبندی شده جهت دریافت پول خود اقدام نمایند .

وی در ادامه افزود نوع مدیریت موسسه مالی اعتباری صالحین در انجام رسالت خود مبنی بر تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی اعتبار وحدت از نوع مدیریت حین بحران بوده است فلذا کفالت تعاونی اعتبار وحدت از سوی بانک مرکزی از تاریخ 17اسفند هشتاد و نه برابر ابلاغیه رسمی به وزارت کشور به موسسه واگذار شد . و موسسه ضمن تشکیل ستاد ساماندهی در منطقه شمال با مرکزیت ساری که 140 شعبه از 218 شعبه این تعاونی در این منطقه از کشور واقع شده بود با برنامه ریزی منسجم و از پیش تعیین شده و تلاش شبانه روزی نمایندگان موسسه مستقر در شعب وحدت و همکاری بی شائبه مسئولین قضایی و استانی در کوتاه ترین زمان ممکن قبل از انجام حسابرسی بخشی از سپرده های مردم را قبل از فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز پرداخت کرد تا خوشحالی را به کانون گرم هموطنانمان ارزانی دارد و سپرده گذاران محترم را از نگرانی خارج سازد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1390
موسسه صالحین نشان داده که از مدیریت توانمندی برخوردار است.بعضی از موسسات از ارائه یک جدول زمانبندی برای مراجعه مشترکین عاجزند.
نا شناس 29 فروردين 1390
چرا از بهمن ایثار خبری نمی گذارید نزدیک به یکسال است سپرده 10 میلیونی بنده در موسسه کلاهبرداری شده وهیچ نهاد ومسئولی ÷اسخگو نیست لطفا بهمن ایثار را نیز پیگیری کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رئوفی 29 فروردين 1390
باسلام
تعاونی وحدت در گیلان اصلا پیشرفتی نداشته پولم 55میلیون ریال است؛ اما به ما اصلا یک ریال ندادن هیچی حتی جدول زمانبدی هم ندادن
ماحتی امیدی نداریم به پولمون برسیم؛
شما فقط فکر ساری هستید به فکرگیلان هم باشید
x 1 ارديبهشت 1390
ظاهرا تا حالا صالحین 45 میلیارد تومان از سرمایه خودشون رو از بانک مرکزی گرفتن در صورتی که کلا 75 میلیارد پول داشتن . تا حالا هم تو استان گلستان 18 میلیون پول داشتم که موفق شدم 4.5 میلیون رو بگیرم حالا حساب کنین که تا یک سال فرصت دارن که پول رو به بانک مرکزی برگردونن .در غیر اینصورت مجوز لغو میشه .چطور میتونن تا قبل از تمام شدن یک سال هم پول مردم رو بدن و هم جایزه!!!!!
پرسنل وحدت گیلان 4 ارديبهشت 1390
آقا شما با پرسنل گیلان 92روز قرارداد بستید.برنامتون برای حفظ نیروهای لیسانس مرتبط چی هستش؟
جعفري 5 ارديبهشت 1390
با سلام
من بعنوان يك پرسنل صالحين كه چند روزي است بخاطر اظهار نظر در خصوص برنامه هاي غلط و بدون كارشناسي كنار گذاشته شده ام اعلام مي دارم جدول زمانبندي و وضعيت فعلي بسيار خطرناك تر و ورشكسته تر از وحدت و بهمن ايثار مي باشد به همه شما قول مي دهم اگر به همين منوال پيش برن در شش ماهه دوم شاهد اعلام ورشكستگي صالحين هم خواهيد بود
دادن سود 17صد براي سپرده سه ماهه و دادن سود به سپرده گذاران وحدت ، مثلااگر براي سپرده هاي وحدت براي سه ماه 17 درصد سود بدهند هر ماه بايد حدود 3 ميليارد تومان سود بدهند در حالي كه صالحين بسيار ضعيفتر از تصور مي باشد . به هر حال من در حد خودم گفتم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.